30 September 2007

salam perkenalan



Salam perkenalan untuk semua. Secara ringkas saya ingin memperkenalkan diri, saya adalah anak kelahiran Kota Tinggi, Johor dan telah pun mendirikan rumah tangga bersama Anilah binti Abu Bakar. Kini menetap di Taman Sentosa, Klang, Selangor dan pernah berkerja di sebuah organisasi penerbitan majalah bernama SURI MEDIA Sdn Bhd. Setelah bekerja hampir 7 tahun kini saya telahpun menukar angin kerja di tempat lain, juga sebagai pereka grafik di Karangkraf Sdn Bhd. Dipendekkan cerita, saya memang meminati bidang seni foto juga seni grafik yang merupakan kerja saya sehari-hari. Menceburkan diri dalam seni fotografi secara serius adalah salah satu cita-cita sejak di bangku sekolah lagi, jika sebelum ini sekadar suka-suka, namun apalah salahnya jika hobi ini sedikit sebanyak boleh mendatangkan hasil sampingan bagi menambah sumber rezeki yang dilimpahi oleh tuhan yang maha kuasa...insyaAllah.